Praktiske informationer

Vi glæder os rigtig meget til årets gammel elevfest på Havregården.
Her følger en række praktiske informationer.

Hvornår er der gammel elevfest?
Det er lørdag d. 7. oktober 2017 kl. 16-21
Alle er som udgangspunktet velkomne. Men som noget nyt er arrangementet målrettet de elever som har gået på skolen efter 1996. Næste år vil det være omvendt.
Du tilmelder dig her

Hvad er anderledes end tidligere?
Ligesom sidste år er arrangementet er målrettet elever fra en bestemt årrække. I er det dem som har gået på skolen efter 1996. Det gælder også for dem som gik årene omkring, da man kan have en stærk tilknytning til nogle på den anden side af 96.
Grunden til at vi har valgt denne model, er at vi er blevet rigtig mange gamle elever, og vi bliver flere og flere. Det vil betyde at festerne enten vil blive for store eller at mange melder fra fordi chancen for at møde gamle klassekammerater og lærere fra egen tid bliver mindre. Det vil vi gerne undgå. Næste år vil festen være målrettet dem før 1996.
Vi prøver derfor også at målrette invitationen af gamle lærere til dem fra efter 1996 og håber at de også dukker op.

Hvad koster det?
Festen er gratis. Drikkevarer i baren er til billige penge.

Hvordan med transport?
I år vil der være gratis transport til og fra Hillerød. Bussen koster 10 kr. i depositum, som du får tilbage som gavekort i baren til festen.

Hvordan betaler jeg depositum for bus?
Når du har tilmeldt dig via tilmeldings-modulet her, så skal du efterfølgende gøre et af følgende:

  • Betale via MobilePay til 24 23 89 53 – Skriv “elevfest” i beskedfeltet.
  • Betale via kontooverførsel til 5358-0315346 – Skriv fornavn og telefonnummer i emnefeltet

Når vi har modtaget pengene, vil du modtage en billet som dokumentation på du har betalt (der kan godt gå et par dage før du modtager billetten).

Kan jeg hjælpe med praktiske ting?
Hele festen foregår med frivillig arbejdskraft og hvis vi skal nå det hele, vil vi gerne have lidt hjælp.
Vi håber meget du vil hjælpe så festen bliver en succes.
Derudover søger vi en række aktivister der kan hjælpe med oppyntning, bartjans og oprydning.
Kontakt Jonas Fedder Witt for nærmere information (mail@jonaswitt.dk).

Hvad skal vi spise?
Menuen er endnu ikke på plads, men vær sikker på at køkkenet har en flot menu klar.
Er du vegetar eller er der ting du ikke kan tåle, så skriv det i bemærkningsfeltet i tilmeldingen.

Må jeg medbringe egne drikkevarer?
Nej, det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevarer. Der vil være bar åben, hvor der kan købes øl, vin, cider, sodavand og chips (ændringer kan forekomme).

Kan jeg betale med kort i baren?
Nej, det er desværre ikke muligt at betale med kort i baren, så du skal huske kontanter. Det vil også være muligt at betale med MobilePay.

Vil jeg møde mine gamle lærere?
Der er ingen garanti for at netop din gamle kontaktlærer vil være med. Men vi har inviteret lærere specifikt fra efter 1996.

Må jeg tage mine venner og børn med?
Ja, det kan du tro du må. Har du børn med, så skriv det i bemærkningsfeltet under tilmeldingen. Andre skal tilmelde sig på lige fod med resten.

Hvis jeg har spørgsmål, hvem skal jeg så kontakte?
Du kan skrive inde på Facebookgruppen og ellers er du velkommen til at kontakte arrangør Jonas Fedder Witt på Facebook, 24 23 89 53 eller mail@jonaswitt.dk. Det hjælper ikke at kontakte skolen.

Hvilke regler er der?
Du skal selvfølgelig følge skolens normale regler. Så kun rygning i rygerområdet. Indtag eller besiddelse af euforiserende stoffer er strengt forbudt.
Overtrædelse af reglerne medfører bortvisning fra festen, og i værre tilfælde anmeldelse til Politiet.

Er der andre ting jeg skal vide?
Når vi er på skolen, så husk at passe på den.
Hvis man bryder skolens eller festens retningslinjer, vil man få besked på at tage hjem.